نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات یوونتوس

آخرین اخبار از نقل و انتقالات یوونتوس

در صورتی که برنامه های سران تیم یوونتوس در زمستان عملی شود، می توان انتظار داشت که لاوتزی اولین خرید یووه در ژانویه خواهد بود.

رسانه های ایتالیایی معتقد هستند که یوونتوس تمایل زیادی برای بازگشت 6 ماهه ی پیرلو به ترکیب تیم خود برای ادامه ی فصل دارد و شاید این موضوع در روزهای آینده به بحث گذاشته شود.

وراتی تا سال 2020 با تیم پاریس سنت ژرمن فرانسه تمدید کرد تا شایعات حضور وی در یووه برای فصل آینده بسیار کمرنگ شود.

گفته می شود 4 تیم ایتالیایی و 2 تیم مطرح انکلیسی به دنبال روگانی مدافع ارزشمند تیم تورینی هستند و این در حالی است که تنها یک پیشنهاد سنگین می تواند یوونتوس را راضی کند تا وی را به فروش برساند و یووه نیز تمایل خود را برای این کار اعلام کرده است.

با توجه به بندی که در قرار داد توز ثبت شده است، یوونتوس به دنبال اندرس کوباس هافبک 19 ساله بوکا می باشد و سعی دارد وی را خیلی زود راهی تورین کند.

لاوتزی با یووه برای قرارداد 3 ساله و حقوق 4 میلیونی با یوونتوس به توافق رسیده است. فقط توافق بین دو باشگاه باقی مانده است

باشگاه های پاریس سنت ژرمن فرانسه و یوونتوس ایتالیا برای خرید لوکاکا مهاجم ارزشمند باشگاه اورتون ابراز علاقه کرده اند اما این باشگاه در ابتدا یک لیبل 60 میلیونی برای فروش وی در نظر گرفته که این موضوع برای یوونتوسی ها قابل هضم نیست.

رسانه های ایتالیایی مدعی شدند که یوونتوس به شدت به دنبال انتقال تکسیرا در ژانویه می باشد اما تیم شاختار به پیشنهادهای زیر 20 میلیون یورو توجهی نمی کند و یووه نیز چنین مبلغی را پرداخت نخواهد کرد و وی را با رقم هایی کمتر یا قراردادی قرضی می خواهد.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"





«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: